Actualisatie adressen Westerveld gemeentemagazine

Vanaf deze week is Akse Media gestart met het actualiseren van de redactionele adressen voor het nieuwe gemeentemagazine 2024-2025.

Gemeentemagazine

Het gemeentemagazine (of ook wel gemeentegids genoemd) is een eigentijds magazine, boordevol informatie over de gemeente Westerveld en advertenties. De firma Akse Media bv uit Den Helder is de officiële uitgever van het gemeentemagazine van Westerveld. Het college van burgemeester en wethouders heeft formeel besloten dat Akse Media het recht heeft dit magazine uit te geven en hiervoor acquisitie te plegen.

Per e-mail of telefonisch bericht

De vermeldingen in het gemeentemagazine van 2023-2024 voorzien van een e-mailadres krijgen van Akse Media een e-mail ter controle van de gegevens. Deze is bij ieder adres voorzien van een unieke persoonlijke code, zodat men zelf de gegevens kan controleren en eventueel naar wens aanpassen. Is er géén e-mailadres bekend, dan wordt u tijdens de actualisatieperiode telefonisch door het bedrijf benaderd.

Contact & aanmelden

Wilt u ook in het gemeentemagazine worden opgenomen met uw organisatie of vereniging? Dan moet u zichzelf aanmelden voor eventuele plaatsing in het adressengedeelte. Wijzigingen en/of aanmeldingen voor het adressengedeelte kunnen worden doorgegeven tot uiterlijk week 15, 5 april 2024. Een standaard-vermelding is altijd gratis. Wijzigingen, of een nieuwe aanmelding, kunnen op de volgende manieren worden doorgegeven:

• per e-mail: redactie@aksemedia.nl (o.v.v. gemeentemagazine Westerveld)
  • schriftelijk: Akse Media (t.a.v. gemeentemagazine Westerveld) Postbus 6033, 1780 KA Den Helder.