Onderzoek naar koopgedrag

Samen met de provincie en andere gemeenten in Drenthe zetten we ons in voor aantrekkelijke dorpscentra en een goed winkelaanbod. Daarbij helpt het als we weten waar onze inwoners winkelen en hoe tevreden ze daarover zijn. Daarom laten we onderzoek doen naar het koopgedrag in Drenthe, waaronder in de gemeente Westerveld.

Deze week ontvangen een aantal huishoudens in onze gemeente een uitnodigingsbrief om deel te nemen aan het onderzoek van I&O research. Het onderzoek brengt onder andere in beeld waar inwoners boodschappen doen en hoe tevreden zij zijn over de winkelgebieden. Deze informatie helpt bij het versterken en verbeteren van winkelvoorzieningen.

Vul de vragenlijst in

Geen brief ontvangen, maar wilt u ons wel helpen het koopgedrag in Westerveld in kaart te brengen? Vul dan uiterlijk 29 oktober de vragenlijst in via www.startvragenlijst.nl/koopgedrag. Onder alle deelnemers van het onderzoek worden 50 cadeaukaarten van €25,- verloot. Meer informatie vindt u op www.koopstromen.nl.

Onderzoek naar koopgedrag