Openingstijden en contact

Wilt u naar het gemeentehuis komen? Maak eerst een afspraak via het online formulier of via telefoonnummer 14 0521.

Heeft u een dienst vanuit de gemeente nodig? Dan vragen we u om éérst telefonisch contact op te nemen voor het maken van een afspraak, via telefoonnummer 14 0521. Ook voor een bezoek aan de balie dient u vóóraf te bellen voor het maken van een afspraak. U kunt ook zelf een afspraak inplannen via het afsprakenformulier.

Openingstijden

Maandag tot en met vrijdag: 09.00 - 12.30 en 13.30 - 16.00 uur.

De volgende dinsdagen in 2024 zijn we tot 18.00 uur open: 9 en 23 januari, 6 en 20 februari, 5 en 19 maart, 2, 16 en 30 april, 2, 14 en 28 mei, 11 en 25 juni, 9 en 23 juli, 6 en 20 augustus, 3 en 17 september, 1, 15 en 29 oktober, 12 en 26 november en 10 december 2024.

Uitzonderingen

Het gemeentehuis is gesloten op (nationale) feestdagen zoals Pasen, Koningsdag, Pinksteren, Hemelvaartsdag, Kerst en Nieuwjaarsdag. 

Contactgegevens

Bezoekadres

Raadhuislaan 1, 7981 EL Diever

Postadres

Postbus 50, 7970 AB Havelte

Telefoon 

  • 14 0521 (zonder extra netnummer) meer informatie over dit telefoonnummer
  • +31 521 349 349 (bellen vanuit het buitenland)
  • Buiten kantooruren, alleen in zeer dringende gevallen voor meldingen over de openbare ruimte: 06 55 76 30 37

WhatsApp

U kunt ons bereiken via WhatAapp tijdens de openingstijden. Via het telefoonnummer 06 11 43 44 05 kunt u uw informerende vraag stellen. We reageren dezelfde dag op uw bericht. Dit nummer kan alleen gebruikt worden voor WhatsApp. Telefoontjes naar dit nummer worden niet beantwoord.

Via WhatsApp willen we geen privacygevoelige informatie met u delen. Denk bijvoorbeeld aan persoonsgegevens of uw Burgerservicenummer. Daarom beantwoorden we via WhatsApp geen vragen waar privacygevoelige informatie voor nodig is. In dat geval zullen we u vragen om op een andere manier contact op te nemen.

E-mail

U kunt uw vraag per e-mail sturen naar: info@gemeentewesterveld.nl. Probeer uw vraag zo volledig mogelijk te stellen. Vermeld eventueel ook andere relevante gegevens zoals een adres of een zaaknummer (briefkenmerk). We kunnen u dan sneller en beter helpen.

Schriftelijk contact met de gemeente

Wanneer u schriftelijk contact wilt opnemen met de gemeente, houdt u dan rekening met het volgende:

  • richt uw brief aan de raad of het college van B&W gemeente Westerveld, Postbus 50, 7970 AB Havelte;
  • als u over een bepaald onderwerp al eerder heeft gesproken of gecorrespondeerd, vermeld in uw brief dan het registratienummer of zaaknummer, het onderwerp en de naam van de bestuurder of ambtenaar;
  • onderteken uw brief altijd met vermelding van uw naam, adres en het telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent;
  • anonieme brieven kunnen wij niet in behandeling nemen;
  • van een brief waarop de gemeente actie dient te ondernemen, krijgt u een ontvangstbevestiging toegestuurd.

Persvragen

Persvragen kunnen direct gemaild worden naar team communicatie via communicatie@gemeentewesterveld.nl of via tel 14 0521.

Social media

Routebeschrijving

Bekijk de Routebeschrijving voor een uitgebreide routebeschrijving naar het gemeentehuis.