Uitreiking erepenningen tijdens opening nieuwe pand 'PUUR in Diever'

Op vrijdag 21 april jl. werd het nieuwe pand van 'PUUR in Diever' onder grote belangstelling van vrijwilligers en ondernemers geopend door burgemeester R. Jager. Tijdens deze feestelijke bijeenkomst werden mevrouw T. (Toos) van den Berg, de heer A. (Albertus) van der Tuuk en de heer P. (Peter) Sloot verrast met de erepenning van Westerveld.

Zij ontvingen de erepenning uit handen van de burgemeester. Alle drie de inwoners hebben zich onder meer jarenlang belangeloos ingezet om het toerisme in de gemeente Westerveld te promoten en mede tot een succes te maken.

erepenningen

PUUR in Diever

Burgemeester Jager sprak afgelopen vrijdag de initiatiefnemers toe en feliciteerde hen met de opening van het mooie pand, waarvan het nieuwe Toeristisch Informatie Punt (TIP) een belangrijk onderdeel is. De inrichting is mede met steun van LEADER Zuidwest Drenthe tot stand gekomen.
0Opening PUUR