Lang weekend geen ICT-diensten

Van vrijdagochtend 3 juli tot en met maandagavond 6 juli 2020 is het ICT-systeem van de gemeente in onderhoud.

Gevolgen van het werk aan het ICT-systeem zijn:

  • op deze website zijn de webformulieren (waarbij u soms inlogt met uw DigiD) niet beschikbaar vanaf donderdag 2 juli 17.00 uur tot en met maandag 6 juli 2020
  • op vrijdag 3 en maandag 6 juli is de gemeente telefonisch bereikbaar, maar onze medewerkers kunnen niet werken in het ICT-systeem. Zij kunnen daarmee niet digitaal iets voor u opzoeken, invoeren, printen et cetera. De kans dat onze medewerkers u niet volledig van dienst kunnen zijn, is groot.

Vanwege de coronamaatregelen geldt nu, dat u alleen op afspraak naar het gemeentehuis kunt komen. Uit voorzorg plannen we géén afspraken op vrijdag 3 juli en op maandag 6 juli 2020. Want ook voor de dienstverlening aan de balie geldt: de kans is groot dat we u niet volledig van dienst kunnen zijn.

Het Afvalbrengstation in Havelte is geopend op de reguliere openingstijden.

Het werk aan het ICT-systeem is als het groot onderhoud aan een brug: het moet een keer gebeuren, het komt nooit goed uit, er is hinder van het werk maar de hinder wordt zo minimaal mogelijk gehouden.