Inkoopcafés voor ondernemers

Voor ondernemers in Westerveld en Meppel die graag meer willen weten over aanbestedingen en het inkoopbeleid van de gemeenten Westerveld en Meppel, worden twee inkoopcafés georganiseerd.

De inkoopcafés zijn:

  • dinsdag 17 oktober 2017 van 17.00 tot 19.30 uur in ZIZO, Steenwijkerstraatweg 10, 7942 HP in Meppel en
  • woensdag 18 oktober 2017 van 19.30 tot 22.00 uur in ‘t Knooppunt, Dorpsstraat 21, 7971 CN in Havelte.

Tijdens het inkoopcafé wordt antwoord gegeven op vragen als:

  • Waarom moet de gemeente aanbesteden?
  • Welke producten en diensten worden aanbesteed?
  • Hoe werkt een aanbesteding?
  • Waar moet u op letten wanneer u een offerte uitbrengt aan de gemeente?

Ook vertelt een ondernemer die opdrachten van een gemeente heeft gekregen over zijn ervaringen met aanbesteden. Tenslotte is er natuurlijk tijd gereserveerd voor het beantwoorden van vragen van de bezoekers van het ‘inkoopcafé’. 
Het inkoopcafé wordt afgesloten met een netwerkborrel.

Twee inkoopcafés

De inkoopcafés zijn een initiatief van de gemeenten Westerveld en Meppel, voor alle ondernemers in Westerveld en Meppel! Ondernemers hoeven niet beslist naar het inkoopcafé in de ’eigen’ gemeente, maar kunnen ook kiezen voor de bijeenkomst in de buurgemeente.

Aanmelden

Heeft u belangstelling voor een van de inkoopcafés? Vriendelijk verzoek om uw komst vooraf te melden in e-mail naar info@gemeentewesterveld.nl

Vragen?

Heeft u een vraag die u graag tijdens het inkoopcafé beantwoord ziet? Mailt u dan uw vraag vooraf naar info@gemeentewesterveld.nl Dan wordt uw vraag 'meegenomen' in de presentatie.