Te koop of te huur

De gemeente biedt (regelmatig) kavels en/of vastgoed, te koop of te huur aan. Het aanbod op dit moment:

• Bouwkavels Vledderveen

De gemeente Westerveld biedt woningbouwkavels aan in Vledderveen. Vledderveen ligt gelegen in een mooie omgeving. Het gebied en de woningen krijgen een eigen karakter; eigentijds en duurzaam met veel groen. Het dorp heeft een rijk verenigingsleven met het dorpscentrum ‘De Heidehoek’. Dit dorpscentrum moet ook in de toekomst het kloppend hart van Vledderveen blijven.

• Snippergroen huren, kopen of gebruiken

Als uw tuin grenst aan een stuk grond van de gemeente, kunt u dit stuk grond misschien bij uw tuin trekken. Vraag de gemeente dan of u het stuk grond kunt kopen of huren. We noemen zo’n stuk grond snippergroen.

• Bouwkavels microwoningen Kalterbroeken (toegewezen)

Op een prachtige locatie in de wijk Kalterbroeken te Diever zijn acht kavels uitgegeven voor de bouw van microwoningen. In Kalterbroeken is geen straat hetzelfde; elke straat heeft een ander profiel. Zo liggen er geen gelijke woningtypes tegenover elkaar in één straat. De krachtige groene structuur waarborgt de samenhang van het geheel, de bebouwing en inrichting zorgen voor verscheidenheid. De woonwijk Kalterbroeken ligt in een unieke omgeving met veel natuur. Het is dé plek voor rust en ruimte!