Afscheidscadeau met herinneringen uit Westerveld

Op 13 mei aanstaande neemt Rikus Jager na 13 jaar afscheid als burgemeester van onze mooie gemeente. Wij vragen uw hulp bij met maken van een passend afscheidscadeau waarin we de herinneringen aan zijn tijd bij de gemeente Westerveld willen vastleggen. Heeft u een mooie herinnering aan de burgemeester? Laat het ons weten! Dit kan bijvoorbeeld in de vorm van een leuke foto, anekdote of tekening. Of wilt u hem een gelukwens meegeven? Ook dat kan.

Vanaf 3 april tot en met 6 mei staan op verschillende centrale plekken in de gemeente verzamelboxen waarin u uw herinnering en/of wens kunt achterlaten. Alle herinneringen en gelukwensen worden verwerkt tot een afscheidscadeau waardoor hij zijn tijd bij de gemeente Westerveld niet snel zal vergeten!

Liever per mail?

Wilt u uw herinnering of wens liever per mail aan ons sturen? Ook dat kan door te mailen naar communicatie@gemeentewesterveld.nl o.v.v. afscheidscadeau  burgemeester. Alvast heel veel dank voor uw hulp met het maken van dit unieke afscheidscadeau.

Locaties verzamelboxen

• Frederiksoord: Proefkolonie
  • Dwingeloo: Over Entinghe
  • Dwingeloo: De Weyert