Zaakbegeleider biedt veehouders ondersteuning bij keuzes voor veehouderij

Heeft u een landbouwbedrijf met varkens, melkvee, kippen of kalkoenen? En denkt u erover gebruik te maken van de Landelijke Beëindigingsregeling Veehouderijlocaties (Lbv)? Of heeft u zich al aangemeld maar wilt u graag wat ondersteuning bij het maken van uw keuzes? Vraag dan een zaakbegeleider aan.

Een zaakbegeleider is een onafhankelijke gesprekspartner die u de weg wijst binnen overheidsorganisaties, beleid, regelingen en subsidies rondom uw persoonlijke keuzes voor uw veehouderij. Met behulp van de zaakbeleider maakt u zélf een toekomstbestendige keuze, passend bij uw situatie. De ondersteuning van een zaakbegeleider is kosteloos.

Contact

Om een gesprek met een zaakbegeleider aan te vragen, neemt u contact op met RVO. U kunt op de website van RVO digitaal een afspraak inplannen of neem telefonisch contact op via nummer 088 - 042 42 42 (bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur). Als u dat wilt kan de zaakbegeleider ook samen met u en de gemeente in gesprek gaan m te kijken wat de mogelijkheden zijn binnen de gemeentelijke regelingen. Wilt u geen zaakbegeleider maar wel graag een gesprek met de gemeente? Suzan Brand, beleidsadviseur bij de gemeente Westerveld helpt u graag verder. Neem contact op door een mail te sturen aan s.brand@gemeentewesterveld.nl.